Subject: Kopia kontrolna pisma (ZAWIADOMIENIE) wraz z załącznikami, przesłanego dnia 17.09.2019 drogą ePuap
From: Michal Siemaszko <[email-masked]>
To: Biuro Podawcze <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2019 15:41:00 +0200

Szanowni Państwo,

W załączniku kopia kontrolna pisma (ZAWIADOMIENIE) wraz z załącznikami, 
przesłanego dnia 17.09.2019 drogą ePuap, zaraz po nadaniu przesyłki z 
kompletem dokumentów drogą Poczty Polskiej.

W związku z otrzymaniem UPD z błędami certyfikatu / nieprawidłowym 
podpisem (zrzut ekranu w załączniku), oraz dwoma już sprawami z art. 276 
k.k. o niszczenie lub ukrywanie dokumentów (sprawy w toku, założone 
przeze mnie), przesłanie tzw. kopii kontrolnej jest dla mnie jedynym 
sposobem - o jakim wiem aktualnie - dla potwierdzenia, iż dokumenty, 
które podpisuje i wysyłam do Państwa są tymi samymi dokumentami, które 
Państwo otrzymujecie.

-- 
   Michal H. Siemaszko
   Mobile: +48 723 039 978
   Signal IM: +48668566023
   Email:[email-masked]        
   WWW:http://ideas.into.software/
   LinkedIn:http://www.linkedin.com/in/mhsiemaszko/
   GitHub:https://github.com/ideas-into-software/